Sari la conținut

garantia produselor

  1. Toate bunurile comercializate de Gio decor Srl, cu exceptia bunurilor resigilate, beneficiaza de garantie conform legilor romane in vigoare la data achizitionarii, respectiv OG 21/1992 si Legea nr 449/2003 republicata, ambele cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia este valabila pe teritoriul Romaniei.
  2. Bunurile comercializate de Gio Decor Srl sunt noi (exceptie facand Bunurile resigilate marcate ca atare in prezentarea de pe site) si beneficiaza de termen de garantie conform legislatiei in vigoare si a politicilor comerciale ale producatorilor.
  3. Gio decor Srl declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online www.ideacasa-shop.ro sunt originale si respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu HG 1022/2002 si HG 457/2003.
  4. Factura fiscala emisa pe numele clientului, asa cum a fost mentionat in momentul plasarii comenzii, poate tine loc de certificat de garantie in cazul in care acesta nu este emis altfel de producator si atasat produselor livrate. Pentru o comunicare corecta a informatiilor privind documentele fiscale si cele de garantie ale Bunului din Comanda, cumparatorului ii revine obligatia de a completa corect si de a actualiza cand este necesar ca datele sa fie corecte.

In cazul in care factura si/sau alte documente nu sunt disponibile in contul de client pentru mai mult de 48 de ore de la prelucrarea comenzii, va rugam sa ne sesizati acest aspecte pe adresa de mail: office@ideacasa-shop.ro

  1. Pierderea facturii in original nu duce la pierderea garantiei, insa pentru a putea beneficia de garantie, clientul trebuie sa solicite un duplicat digital din partea Comerciantului. Comerciantul are la dispozitie 48 de ore lucratoare pentru a trimite catre Cumparator duplicatul.
  2. Pentru ca un produs sa intre in procesul de service sau garantie, este recomandat sa fie completata o cerere online in acest sens, cerere disponibila aici. Daca nu doriti sa completati cererea, va rugam sa ne comunicati problemele intampinate pe alte canale de comunicare disponibile (email, telefon), cu rugamintea sa mentionati - Numele de pe care s-a plasat comanda, adresa de email, numarul de telefon la care puteti fi contactat, numarul comenzii, produsul in cauza si problemele intampinate. Cererile care vin insotite de poze/filmari cu probleme pot sa fie prelucrate mai rapid de catre operatorii nostri, de aceea va sfatuim sa ne transmiteti si astfel de imagini.
  3. Rezolutia pentru cererea de garantie va fi transmisa catre client in maximum 15 zile calendaristice din momentul in care produsul a ajuns la centrul de service sau la sediul comerciantului. Daca termenul este decalat din cauza producatorului, centrului de service sau a oricarui alt tert, comercianul va comunica un nou termen catre client.
  4. Produsele care pot fi transportate prin curier, vor fi trimise catre Gio decr srl calea rahovei 266-268 sector 5 , Bucuresti, daca nu se specifica o alta adresa a partenerului de service. Informatii complete vor fi trimise catre client in momentul prelucrarii cererii de garantie, in cel mult 3 zile lucratoare de la plasarea cererii. Produsele agabaritice sau care prin natura lor trebuie sa fie montate pentru a primi o rezolutie vor beneficia de service la domiciliu. Acesta se programeaza cu echipa de service dupa prelucrarea cererii de garantie de catre un operator.
  5. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile a caror durata de viata medie conform standardelor producatorului au fost atinse.
  6. Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile detaliate in conditiile de garantie specifice fiecarui producator, Comerciantul garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta parte sau intregul bunului sau a serviciului pentru o perioada de 24 luni, exceptand uzura normala.
  7. Termenul de garantie decurge din momentul livrarii si, in cazul intrarii in service a bunului, se prelungeste cu perioada de nefunctionare necesara reparatiei, calculata de la data primirii produsului in unitatea de service si data la care reparatia este completa si produsul este trimis inapoi catre cumparator.

CONDITII DE ACORDARE GARANTIE

  1. Garantia se acorda in baza facturii emise de comerciant si/sau a certificatului de garantie in original care insoteste produsul. 

In cazul in care ati plasat o comanda si nu regasiti factura, va rugam sa ne contactati pentru a va trimite un duplicat.

  1. Garantia se acorda pentru produsele care:
  2. Nu au suferit socuri mecanice
  3. Nu au deteriorari cauzate de instalare incorecta, manipulare sau depozitare deficitara
  4. Au fost montate respectand standardele inscrise in instructiunile de montare
  5. Nu au fost deteriorate in urma intretinerii sau folosirii necorespunzatoare
  6. Nu au defectiuni induse de factori externi, precum impuritatile din apa de retea,  fluctuatii de tensiune sau orice agent extern care poate prejudicia starea produsului

SITUATII EXCEPTATE DE GARANTIE

Fiecare produs intrat in garantie va fi inspectat de catre Comerciant si/sau un service autorizat. Daca este constatata una dintre urmatoarele situatii, produsul NU beneficiaza de garantie:

  1. Deteriorarea survenita in urma neglijarii sau nerespectarii instructiunilor de folosire a produselor
  2. Deteriorari cauzate de erorile de instalare, setare, montare, intretinere sau transport
  3. Produsele care prezinta socuri mecanice - manipulare necorespunzatoare care a dus la deteriorarea fizica a produsului (lovituri, crapaturi, ciobituri)
  4. Produsele care au fost utilizate in conditii neadecvate (calitatea slaba a apei, lipsa de rezistenta a produsului montat suspendat, prize fara impamantare, etc)
  5. Deteriorarea produsului in urma pastrarii/depozitarii produsului in conditii improprii sau in calea intemperiilor.

PARTICULARITATI GARANTIE OBIECTE SANITARE

  1. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si pieselor de uzura regulata (exemple, fara a se limita la ele - racorduri flexibile, garnituri, dibluri etc).
  2. Toate componentele, cum ar fi garniturile de etansare, acumulatorii pentru baterii cu senzor, care au o uzura naturala, sunt excluse de la garantie.
  3. Pentru obiectele sanitare din compozit și pentru obiectele sanitare colorate (exemple fara sa se excluda alte categorii de produse -  vase wc, bideuri, lavoare, cazi, etc) nu folosiți pentru curățare detergenți sau soluții care conțin acizi sau agenți abrazivi(exemple, fara sa se excluda alte tipuri de agenti chimici - Domestos, Clor, Cif, etc). Folosiți doar detergent lichid și clățtiți cu apă curată.
  4. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile a caror durata de viata medie conform standardelor producatorului au fost atinse.
  5. Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile detaliate in conditiile de garantie specifice fiecarui producator, Comerciantul garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta parte sau intregul bunului sau a serviciului pentru o perioada de 24 luni, exceptand uzura normala.
  6. Termenul de garantie decurge din momentul livrarii si, in cazul intrarii in service a bunului, se prelungeste cu perioada de nefunctionare necesara reparatiei, calculata de la data primirii produsului in unitatea de service si data la care reparatia este completa si produsul este trimis inapoi catre cumparator.

PARTICULARITATI GARANTIE BATERII SANITARE

  1. Instructiuni de intretinere:
  • Curatati cu detergent lichid 
  • Indepartati depunerile de calcar folosind solutia decalcifianta;
  • Dupa curatare, spalati cu apa curata si lustruiti cu o carpa curata;
  • Nu folositi detergenti care contin acizi sau agenti abrazivi (exemple, fara sa se excluda alte tipuri de agenti chimici - Domestos, Clor, Cif, etc)
  1. Pastila ceramica a cartusului este considerata consumabil cu o uzura naturala in timp. Partile flexibile nu fac obiectul garantiei daca sunt deteriorate prin folosire neadecvata, fortari, ruperi sau uzari datorate manipularii improprii.
  2. Pentru baterii si panouri de dus, Cumparatorul este obligat, in cadrul perioadei de garantie, sa asigure montajul, intretinerea si mentenanta produselor cu instalatori autorizati, precum si purjarea instalatiei inainte de montajul reperelor ce fac obiectul acestei garantii, astfel:
  • La baterii este obligatorie schimbarea filtrelor la o perioada de 6-9 luni.
  • La panouri de dus, cazi si cabine cu hidromasaj este obligatorie si curatarea instalatiilor cu solutii de decalcifiere, de catre instalatori autorizati.
  1. Bateriile colorate necesita o atentie sporita in procesul de curatare, solutiile detaliate la punctul 1 pot duce la matuirea culorilor - acizi sau agenti abrazivi (exemple, fara sa se excluda alte tipuri de agenti chimici - Domestos, Clor, Cif, etc)